maanantai 26. tammikuuta 2015

Elävä kuollut ilmoittautuu!

Ai mitennii elävä kuollut? Taekwon-do on erittäin kiva asia. No on se kivaakin, mutta helpolla siellä ei pääse koska tiukka (mut taitava) valkku. Mutta kiitos harkkojen, mulla on oikein mukavasti reidet jumissa. On siinä omaaki vikaa ku unohin venytellä niitten jälkee. Mutta harkoissa on hauskaa. Ja koska alotin uudestaa pohjalta, nii ne asiat mitä tehtii ei ees ollu mitää niitä rankimpia mahollisia. Ja silti mä olin ihan raato, nimimerkillä rapakunnossa. Siihen päälle oli vielä tänää Wanhojen harjotukset. Mä nyt pystyin jopa tanssiiki ihan okei, mut jätkäni sanoi ettei pystyny kunnolla tekeen esimerkiks ristiaskelia koska jalat aivan jumissa. Selkeesti salilla käynnistä ollu mulle jotai hyötyyki! ^^

Tänää oli koeviikon eka koe: historia. Kai se ihan okei meni, vaikka toisen esseen kanssa tuliki vähän ongelmia kun ajatukset ei tahtonu millää riittää. Huomenna mul on enkun pohjatunti (ja Wanhojen treenit xP) ja sit keskiviikkona enkun koe. Sit torstaina vielä matikka ja sit perjantai ja maanantai vapaapäiviä. Ens jaksoa ootellessa... Ei nimittäin oo mikään kivan oloinen jakso tulossa. Ja sit kun Risto lähtee nii ei oo ees välitunneilla seuraa... Voi huokaus. :( Ainii! Ristolla on muuten myös nykyjää blogi, jota myös mä käyn kirjottamassa aina sillon tällön. Jos kiinnostaa mun poikaystävän elämä niin:http://mittnyttblog.blogspot.fi/2015/01/hejsan-allesammans-och-halsningar-fran_24.html?spref=fb

Hei ihmiset kaipailisin mielipiteitä. Mut tuntevat tietää hyvin et mä rakastan kirjottaa tarinoita, joten mietin että pitäskö mun tehä tarinablogi mihin sit kirjottaisin esimerkiks jotain jatkokertomuksia. Mun tarinat on aika paljon fantasiatyyppisiä, mut kirjotan väliil myös tositarina tyyppisiä kertomuksia. Mutta, pistäkäähän kommenttiboksiin mielipiteitänne! :)

Tässä ois kaikki tältä erää. Nyt pitää kiiruhtaa enkun sanojen kimppuun. Menee maine jos koe menee huonosti xD Nähään taas!
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti