lauantai 17. tammikuuta 2015

Uusi alku

Moikka vaan kaikki! Mulla oli pitkä tauko bloggaamisesta ihan siitä syystä että elämä niin sanotusti heitti kuperkeikkaa (lähinnä suhdepuolella) ja sitten meni inspiraatiot. Niin ja siis tietämättömille mulla on ollut aikasemmin kaks englanninkielistä blogia, joista toinen siitä syystä että olin vuoden 2013-2014 Yhdysvalloissa vaihtarina. Jälkimmäinen blogi oli englanniksi lähinnä siks että mun sillonen poikaystävä oli ulkomaalanen ja halusin hänenkin ymmärtävän mitä kirjotan.

Mutta mitä mun blogissa tulee olemaan? Ainakin mun nykynen poikaystävä saattaa täällä väliillä näkyillä ja muutenkin tuun kertomaa mun elämästä, missä matkailulla on tosi iso rooli. Ja mulla on myös tapana ilmasta mielipiteeni erinäisiin asioihin ja sen ajattelin täällä blogissa tehdä. Sen lisäks yks iso juttu mikä lähestyy kovaa kyytiä on Wanhojen tanssit. Niihin on vajaa kuukausi aikaa ja mä oon jo nyt ihan stressaantunu aikatauluista yms, mutta niistä lisää sit lähempänä.

Kuten mä jo tonne, missä itestäni enempi kerron, kirjotin, niin oon myös alotteleva luontokuvaaja ja kamerana mulla toimii synttärilahjaks saatu Nikon D3300. Kyseessä on mun eka järkkäri, joten opeteltavaa riittää, mutta eiköhän niitäkin kuvia väliillä tänne blogin puolellekkin ilmaannu. Toivottavasti mun blogi kiinnostaa! Teretulemast seuraamaan! =)

~Julia
Synttäreinä otettu kuva :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti