sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Terveisiä Englannista

Moikka vaan te kaikki lukijat, mikäli kukaan tätä enää seuraa. Mä lupasin viimeks kertoilla teille vähän mun pääsiäisenvietosta Englannissa ja joudun tekemään sen nyt, koska itse lähden huomenna Suomeen kun porukat jatkaa matkaansa Skotlantiin ja ottaa mun kameran sinne mukaan. :P

Mutta siis kuvat kertonee enemmän kun sanat mut mä siis asustan mun siskon luona kun oon täällä ja porukat majailee yhessä hotellissa tässä lähellä. Tää Clitheroe ei tosiaan oo kun semmonen pikkukylä, mitä täällä on aika paljon. Eilen tuli päästyä taas ns "ihmisten ilmoille" kun mentiin käymään Manchesterissa kiertoajelulla ja tottakai shoppailemassa. Niistä ostoksista laitan kuvan myöhemmin, mutta löysin niin kivat vaaleensiniset jegginsit (farkkujen ja legginsien sekotus :D), sellaset söpöt pinkkikukalliset tennarit joita ei harmi kyllä voi Suomessa vielä pitää koska keli on niin p*ska ja sit taas uuden Hard Rock Cafe t-paidan johon oon ihan rakastunu! ^^

Tällä hetkellä hengaan systerillä itekseni ku sisko ja sen miesystävä ja äiti on yhes pubissa täs vieressä ja mä en jaksanu jäädä enää siihen kun tultiin just syömästä. Iskäkin lähti takas hotellille kun se vissiin onnistu saamaan jonku mahataudin tänä aamuna.. :/ Toivottavasti voi paremmin huomenna kun ne lähtee sinne Skotlantii.

How ever, nyt oon löpissy riittävästi niin pistän niitä kuvia tähän loppuun. =)





Manchester Unitedin kotikenttä

Manchester Cityn kotikenttä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti