sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

"Mä ajan läpi koko yön sun luoksesi, en saa unta kuin sun vierelläsi..."

Moi vaan taas pienen tauon jälkeen. Nyt oli pakko päästä vähän avautumaan ennenkun tuun hulluksi. Ai miks? No siks että mä en ymmärrä enää itseäni.

Olen ollut viimiset kolme päivää kamalan ärtynyt ja ottanut herneen nenään joka ikisestä asiasta. Nyt rupee menemään hermot, koska en oikeesti tiedä mistä tuo johtuu. Ja arvatkaapa kaks kertaa kuka on eniten joutunut mun huonotuulisuutta sietämään? No Markohan se ja sehän tässä eniten ärsyttääkin, koska Marko nyt on viiminen, jolle haluun huonon tuuleni purkaa, varsinkaan kun se ei todellakaan oo Markon syy. Lopputulos on sitten se, että ihminen jota eniten rakastan menettää hermonsa muhun, kun kiukkuilen koko ajan ja joka asiasta. Että sillä lailla, hyvä Julia! En tajua mikä ihme mua vaivaa, koska mitään, mikä aiheuttaisi tälläisen jatkuvan huonotuulisuuden ei ole edes sattunut. Päin vastoin kaikkea kivaa on tapahtunut ja vielä tapahtumassa.

Eilen oli sen Nuottakodon leirin konfirmaatio, minkä jälkeen me ohjaajat ja isoset lähdettiin laulamaan muutaman pikkusen kotiin. Sehän on hauskaa, eikö? Varsinkin kun eilen sentään oli vielä hyväkin sää. Sen lisäks olin Markolla yötä, vaikka meinasinkin joutua häipymään himaan jo illalla jatkuvan äkäilyn takia. No luojan kiitos en joutunut, sehän vasta hienoa olis ollutkin. Juhannuksestakin on tulossa kiva, koska vietän sen Hirvensalmella murun kanssa. En jaksaisi enää todellakaan odottaa. Silti päälläni on jatkuva ukkospilvi. Loukkaannun oikeasti koko ajan jostakin ja tuntuu, että oon kamalan mustasukkanen kullasta, vaikka järki sanookin sen olevan typerintä mitä voi olla, koska siihen ei ole mitään syytä. Hoh hoijaa, jospa huomenna paistais taas aurinko ainakin mun pääni sisällä. Anna anteeks rakas! <3

"Mä ajan läpi koko yön sun luoksesi
En saa unta, kuin sun vierelläsi
Mä ajan läpi yön sun vuoksesi, takaisin
Mun täytyy ensin näköjään lähteä
Mun täytyy kuolla ikävään ja itkeä
Mun täytyy ensin menettää, ennenkuin ymmärrän
mikä on tärkeää"

Seuraava postaus tullee varmaan parin päivän päästä, kun huomenna Viitakon isospalaverin jälkeen lähden Hirvensalmelle, niin kerron sitten suunnitelmista siellä. Nähdään taas ja pahoittelut hitusen negatiivisesta postauksesta. :P
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti