lauantai 6. kesäkuuta 2015

Terveisiä yöstä

Tää on niin pehvasta tehdä kännykällä blogipäivitystä kun se on niin hidasta ja koska valvon samalla hiljasuutta tääl riparilla. Mut just sen takia ajattelin tulla kirjottamaan kuulumisia, koska tää yövalvonta tuppaa olemaan vähän tylsää, kun käytävillä pyörii monta tuntia itsekseen.




Mutta joo asiaan; Mun yövalvonta on vielä toistaseks ainakin sujunut suhteellisen helposti. Kahentoista jälkeen ei oo hirveesti tarvinnut enää käydä sanomassa hiljasuudesta. Toistaseks oon siis yhdeltä päässyt itsekin nukkumaan. Sitä ennen en siis saa lähteä vaikka hiljasta olisikin. Eipä se juuri haittaa, koska aamulla mä saan nukkua aika paljon muita pidempään, niin se kompensoituu siinä.




Mun päivät muuten on aika pitkälti rokulia ja lepäämistä, tosin mä vedän leiriolympialaiset kerran päivässä ja autan joidenkin ohjelmien järjestämisessä ym. mutta siitä nyt ei oo suurtakaa vaivaa. Nautin mun työstä, vaikka öitten takia väsymys meinaa iskeäkin välillä.




Mulla on mun järkkäri mukana ja yritän sillä saada vielä loppuviikon aikana napsittua vähän lisää kuvia (oon siis keskiviikkoon asti täällä), eli kuvapäivitys tulee sitten kun pääsen kotiin. :) Nyt kuitenkin työ kutsuu. Palataan asiaan ens viikolla!
Hyvää yötä!
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti