perjantai 7. elokuuta 2015

Last week of summer break

Heinolan rautatiesilta

Veljekset kun ilvekset? :D


yhestä rantakahvilasta


keinuminen on selkeesti hauskaa :D


rannalla kera hyvän kirjan



Kymijoki


rantailuu =)

siskoni mun! <3


Hellurei taas pitkästä aikaa! =) Viettelin tosiaan kuluneen viikon Heinolassa Jonnan (sisko) luona, kun lupasin vahtia sen poikia päivät kun sisko ja miehensä oli töissä. Siellä ei pystynyt päivittämään blogia, koska niiden kone on aivan liian vanha ja hidas sellaseen ja mun iPadissa ei oo paikkaa muistikortille =/

Joka tapauksessa nyt siirryin sitten kera Juuson ja Jesperin takas Keravalle. Ne on nyt vielä meillä tän viikonlopun, kun Jonna ja Santtu on weekend- festareilla :P No täällä on onneks mun äitikin, niin saan omaakin sosiaalista elämää välillä :D Ei vais, kiva noiden kans on olla. Mut kyllä mä tosta sosialisoitumisesta ihan tosissanikin olin, koska olis tarkotus nähdä esimerkiks yks intissä oleva kaveri lauantaina ja tänään vois käyä kattomas onko pappilassa mitään menoa ^^

Tää oli tämmöi kuvapainotteinen postaus. Mä tuun päivittelee taas ennen ens tiistaita ja koulun alkua, mm. näyttää millanen on mun uus koulureppu ym. ja tiistaina on pikku ylläri ehkä vielä luvassa! :) Näemme siis silloin!
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti