tiistai 22. syyskuuta 2015

Etäpäivä

Mulla ei ollut tänään koulua, mutta vapaapäivästä tää on silti ollut kaukana. Molemmat englannin tunnit oli peruttu, mutta molemmille tunneille piti silti hoitaa pari etätehtävää korvauksena. No pikkumurheita, jotka sai suht äkkiä hoidettua. Enempi mulla on ollut tekemistä liittyen perjantaihin. Terveystiedon kirjotukset lähestyy vähän turhankin nopeesti. Apua!

Lukemisen lomassa piti silti käydä koululla palauttamassa pari työtä ja vaihtamassa koulun koneelle salasana, jonka olin onnistunut unohtamaan. Sama pää kesät talvet, niin minkäs teet. :D Salasanan vaihdolla oli kiire siksi, että toisen englannin kurssin tehtävä oli Edisonissa ja sinne ei pääse, ellei tiedä koulun käyttäjätunnusta ja salasanaa :P No, nyt on sekin murhe hoidettu. Törmäsin koululla myös sattumalta yhteen -96 ikäluokan kaveriin, jonka kanssa päädyttiinkin sitten keskustan Hesburgeriin lounaalle. Oli kiva vaihtaa kuulumisia, kun ei oltu hetkeen nähty. :)
1. Kuvasta voinee päätellä, että mun flunssa ei oikein ota heltiäkseen. En ees oo varma, onko tossa kaikki ne lääkkeet ynnä muut mitä oon tässä viikon ajan vedelly naamaan. Oon kohta varmaan täyteen dumbattu noilla kaikilla napeilla ja liuoksilla xD No, sen nyt kestää, koska mä haluan tästä saamarin yskästä eroon. Oon varmaan viitenä viimisenä yönä herännyt vähintään kerran sen takia, että oon saanut ihan kauheen yskänpuuskan. Eikä sekään mitään kovin kivaa oo, kun koulussa meinaat laatata siihen pulpetille reaktiona jatkuvasta yskimisestä Dx Argh! No, flunssaa on liikkeellä ja yks ystävä onnistui pistämään vielä paremmaks kun sai ensin ihan hirveen oksutaudin ja nyt hänellä on sellaset 39 astetta kuumetta. Jippii! =/

2. Pidin taukoa koulujutuista ja lähdin katsomaan, että missäs meidän koira seikkailee ja löysin sen tosta asennosta makaamasta mun vanhempien sängyn päältä :'D Se ainakin rentoutuu meidän molempien edestä. Voitte arvata, että tosta yltiöpehmeeltä ja niiiiin mukavalta sängyltä se oli pikkusen vaikee saada houkuteltua lenkille. x) Laiska mikä laiska, omistajaansa (muhun) kai tullut xD

3. Tuskin edes sen suurempia selittelyjä kaipaa. Mutta en tosiaan ihmettele, miks niin moni kirjottaa terveystiedon. Siinä on vaan kolme kurssia ja nuo kolme Terve- sarjan kirjaa. Toi ylimääränen tossa päällä on sieltä eximian kertauskurssilta. Siihen on koottu kaikkien kurssien ydinasiat. Ihan kätevä siis =)

Aika rientää! Palaan varmaan viikonloppuna kertomaan niistä papan synttäreistä, joista jo mainitsinkin, ellei taivas tipahda tän viikon aikana. Näkyillään taas! =)
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti